Udostępnij

Jadranska banka

Jadranskabanka

Najbrža bankarska integracija: Jadranska banka pripojena HPB-u

1. travnja 2020. godine Jadranska i Hrvatska Poštanska banka uspješno su pripojene u jednu zajedničku banku. U samo osam mjeseci, tim obaju banaka izvršio je jednu od najbržih bankarskih integracija u Hrvatskoj.

Mato Filipović, čelnik Jadranske banke u proteklih osam mjeseci istaknuo je kako je ponosan na uspješno i brzo restrukturiranje i pripajanje Jadranske banke ističući kako joj je nakon sanacije bio potreban vlasnik koji je spreman omogućiti nastavak poslovanja. Kaže da se radi o pravom podvigu jer posao koji su kao tim prvi put radili zajedno njihov uspjeh čini još i većim. Cilj im je bio omogućiti opstanak Jadranske banke pod krovom najveće banke u hrvatskom vlasništvu, te stvoriti uvjete za tržišno jačanje HPB-a. U Šibeniku je osnovan jedan od najvećih regionalnih centara HPB-a koji će voditi poslovanje u Šibensko-Kninskoj županiji. Hrvatska Poštanska Banka decentralizirala je dio funkcija kako bi, uz zaposlenike Regionalnog centra, u Šibeniku ostali i zaposlenici drugih sektora.

Informatički tim HPB-a imao je posebnu ulogu u pripajanju Jadranske banke i samo provođenje ovog projekta za njih je sjajan uspjeh.

Lada Milinović, izvršna direktorica Sektora informatike HPB-a istaknula je kako su pripreme za pripajanje, posebno IT migracija, kompleksno područje u kojem je angažman vrhunskih HPB-ovih stručnjaka bio neophodan, te dodala da je HPB ovim primjerom pokazala da i u segmentu IT-a ima resurse za najzahtjevnije poslove i da su spremni za tehnološko doba za koje su potrebni takvi profesionalci.

„Ovaj nas je uspjeh ohrabrio na putu stvaranja digitalne banke”, istaknuo je Mladen Mrvelj, član Uprave HPB-a odgovoran za Informatiku, te dodao da određeni digitalni proizvodi na hrvatskom tržištu predstavljaju inovaciju i naglasio da je Banka po nekim uslugama ispred konkurencije: „Nastavljamo s razvojem, sigurni da su i novi klijenti zadovoljni kvalitetom usluge HPB-a”.

S 40 tisuća klijenata preuzetih od Jadranske banke, Hrvatska Poštanska Banka premašila je brojku od 600 tisuća klijenata, ima 12 regionalnih centara, 58 poslovnica i najveću distributivnu mrežu za pružanje bankarskih usluga u Hrvatskoj.

Domagoj Karadjole, član Uprave HPB-a, rekao je: „Povjerenje koje su klijenti JABA-e iskazali nastavljajući poslovanje s HPB-om za nas je najveće zadovoljstvo, a imamo povećanje u svim segmentima – stanovništvu, poduzetništvu i lokalnoj samoupravi. Proces integracije za sve nas je bio veliki izazov nakon kojeg imamo uvjete kao jedna banka biti još konkurentniji na tržištu“.

Tomislav Vuić, predsjednik Uprave HPB-a ponosan je na tim koji je omogućio da HPB ostvari iskorak u srednjoj Dalmaciji u čijem razvoju Banka želi više sudjelovati i jačati tržišnu poziciju te istaknuo da je pripajanje Jadranske banke važan korak u stvaranju jake banke u hrvatskom vlasništvu. „Bogatiji smo za 40 tisuća klijenata i za važno iskustvo. Pojačali smo svoje prisustvo u Dalmaciji što nam je strateški cilj. Zahvaljujem kolegama iz obje, a sada jedne banke na odlično obavljenom poslu.“